søndag den 27. oktober 2013

Ikast Etiket, branding på højt plan

Jeg har efterhånden skabt en del kreative produkter som tæpper, bolde og flere andre børneting.
Jeg elsker det legende univers og bliver ofte inspireret af andre bloggere og gennem mit job og livet i vuggestuen. farverne, de unikke skabninger og oplevelsen af at blive anerkendt for sit arbejde er det
hele værd.
Det med at være stolt at det man laver er fedt og selv om vi lever i jantelovs Danmark så siger jeg pyt, BE PROUD... det skal man onde sig selv derfor må der gerne sættes navn på det man laver og her kommer Ikast etiket ind i billedet.

Jeg har fået lavet disse flotte, flotte mærker som skal på mine fremtidige produkter.


Hos Ikast etiket kan man få designet mange forskellige mærker med forskellige farver og skrifter samt med logo lige her
Jeg har valgt grå baggrund med neon gul skrift og gul baggrund med rød skrift.
De er blevet skønne og er vild med resultatet som er blevet lige hvad jeg forestillede mig!


Jeg kan bestemt anbefale at få bestilt dine egne private mærker da det sætter prikken over i'et på dit værk og giver modtageren indblik i at det er en hjemmelavet gave som der er tænkt kreative tanker omkring og lagt overvejelser og tid i.

hos Ikast etiket kan du også få lavet stryge mærker som er yderst smart det bliver nemt at mærke dit barns tøj og jeg taler af erfaring som pædagog, du vil bliver sååå glad for at der er navn i dit barns tøj, der kan blive byttet om på tøjet i vuggestuen og det kan blive væk men med navn i vil det tit og ofte dukke frem igen især hvis det er kommet med et andet barn hjem. det vil blive opdaget og det vil komme tilbage til rette ejermand

 
Mine veninders børn har alle fået et tæppe og jeg har også produceret lidt til min brors bekendte.
når jeg trækker mig ind i den kreative bobbel sker der magiske ting og jeg er ret stolt når jeg kan videregive en gave som folk rent faktisk kan bruge og som der kun findes den ene af, da alle mine værker ikke findes magen til.
 
 

Følg Ikast Etiket på Facebook og følg med i nyheder!


Dette er et sponsoreret indlæg jeg henviser til min reklamepolitik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar