søndag den 20. oktober 2013

Plakater fra WONDERHAGEN til boligindretningen

Da jeg for noget tid siden var på Femina messe stiftede jeg for første gang bekendtskab med Wonderhagen og nøj hvor har de nogle fine fine plakater... jeg er solgt

Skønne plakater med fede designs som vil samle og skabe blikfang i de hjem de hænger i, flere af plakaterne er tidsløse og der er dømt retro stemning ved flere af dem.
De er skønne og giver smil på læben men ikke mindst bringer de minder frem.
Når jeg ser flere af plakaterne bringer de mig tilbage til barndommen, så fine og så skrøbelige med det legende barn i mig.



Dette Skriver de om sig selv...

WONDERHAGEN er plakatdesign og -tryk af højeste kvalitet.
Vores designere lader sig inspirere af livet, kort sagt, hvilket gør udtrykket til en levende størrelse, der konstant udvikler sig.
Når det er sagt, er der en grundlæggende stil indlagt i WONDERHAGEN. Vores designs er oftest en hyldest til 50 – 60′ernes POP ART, hvor genkendelige elementer fortolkes, forvrænges og skitseres.
Det gør vores designs tilgængelige og gør, at de vækker genkendelse hos alle, der betragter dem.

Især det med Garderen ville passe såååå fint på et drenge værelse, denne plakat betyder mere end bare at det er en fin soldat og signalværdien til drenge som man forbinder med at lege røvere og soldater. Den betyder faktisk mere, da min far har været i Livgarden... som jo er et minde med historier fra min fars soldatertid men også monarkiet Danmark og at det er de soldater der passer på vores alle sammens danske dronning Margrethe II



Lakrids Piben har været oppe i vælten den seneste tid og bringer mig i den grad tilbage i tiden.




Se gerne mit indlæg om min far som soldat HER

Hvis dette også har vagt din interesse så Like Wonderhagen på Facebook

Jeg kan løfte sløret for at der om kort tid vil dukke en Give away op her på bloggen med en skøn plakat.

Dette indlæg er sponsoreret jeg henviser derfor til min Reklamepolitik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar