onsdag den 2. oktober 2013

KVINDEN i BURET

Har her til aften været til forpremiere på filmen kvinden i buret af Jussi Adler Olsen og den var dælme psyko fantastisk go også selv om jeg har læst bogen!


Rollen som Merete lynggaard er Carsted så godt ved Sonia Richter det er spot on dog var jeg skæptisk ved Carl Mørk da jeg fandt ud af at Nikolai Lee Kaas skulle spille ham.
På min indre film da jeg læste bogen var han ikke sååå ung som ham men men men han spiller rollen super godt og fedt med de tørre jokes!



Glæder mig allerede til film 2 kommer, nemlig fasandræberen
Tak mor fordi du var så hurtigt ude og super fed bif film!


Jeg har nu ikke været den store læse hest men efter Millennium triologien med frk. Selander i hovedrollen er jeg blevet fuldstændig bidt af krimiromaner!
Jeg er pt igang med flaskepost fra P også af Jussi Adler Olsen denne bog er nr 3 i rækken!

Har i læst jussis bøger og skal i se filmen??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar