tirsdag den 1. oktober 2013

Mænd og Læbepromade

Nu går vi den kolde tid i møde og tiden hvor der er godt brug for ar pleje læberne men hvad de fleste eller nogle mænd ikke kan li er at bruge skønhedsprodukter men måske denne Coca cola Læbepromade kan gøre at de rent faktisk  er mere villige?? Jeg har købt en til min far som er fra den genneration hvor man ikke kan li at creme og personlig pleje ikke må fedte alt for meget! Men da han så denne ville han nu overveje at bruge den! Det er da et skridt i den rigtige retning!!
Den er købt i Sverige!

Jeg selv kan ikke leve uden mentolatum, hvis jeg skulle på en øde ø engang og jeg måtte tage få ting med mig ville denne absolut være en af dem!! Kan slet ikke holde ud når det begynder at prikke på mine læber uhhhh så er der krise hvis jeg ikke lige har en i nærheden, hvilket også kun sker yderst sjældent! Jeg har mange alle steder i tasker, på borde og hvor jeg ellers færdes!! Især mentol effekten er sååå dejlig og ihh kan mærke at den hurtigt hjælper mine læber!

Hvilke Læbepromade sværger i til?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar