søndag den 20. oktober 2013

Wonderhagen Give away


WONDERHAGEN er plakatdesign og -tryk af højeste kvalitet.
Vores designere lader sig inspirere af livet, kort sagt, hvilket gør udtrykket til en levende størrelse, der konstant udvikler sig.
Når det er sagt, er der en grundlæggende stil indlagt i WONDERHAGEN.
Vores designs er oftest en hyldest til 50 – 60′ernes POP ART, hvor genkendelige elementer fortolkes, forvrænges og skitseres.
Det gør vores designs tilgængelige og gør, at de vækker genkendelse hos alle, der betragter dem.


 
Se Alt om plakaten HER


Reglerne for at kunne Deltage i denne Give Away er:
 
1: Følg RainbowMe på Facebook og via Google Friend Connect, i sidebaren, samt på Bloglovin
 
Like Wonderhagen på facebook 
 
Husk også at skrive jeres mail og navn i kommentaren. 
Sidste frist for at deltage er 16 Novenber
Held og lykke!!

Se også mit indlæg om Wonderhagen Her

Dette er et sponsoreret indlæg se min Reklamepolitik her

10 kommentarer:

  1. Deltager da;) Trine229 - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  2. Ihhh de er SÅ fede de designs. Den er meget velkommen herhjemme - og hvis jeg er heldig skal den hænge på Bastians værelse - lige over hylden med Kay Bojesens soldat, som han fik i dåbsgave :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  3. Opfylder alle krav,de har mange flotte plakater,deltager. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Aj hvor er de bare fine, sådan en vil vi da gerne vinde til stue væggen.

    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg deltager helt sikkert.. Den er så fin.. :)

    SvarSlet
  6. Så simpelt, så fint. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager og krydser fingre :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  8. Jeg deltager gerne :)

    stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  9. dammmmmmdammmmdam den heldige er Maria Seidelin skriv din adresse til mig!

    regnbuens@hotmail.com

    mange tak til jer som har deltaget jeg har endnu flere konkurrencer på bloggen så deltag gerne!!

    SvarSlet