fredag den 4. oktober 2013

Mine Skønhedsprodukter på Golf ferien i Belek


Jeg har det seneste stykke tid samlet prøver sammen til min ferie.
Syntes det er mega rart at afprøve forskellige produkter når man er afsted på ferie, dels har man masser af tid men også fordi det er skønt at forkæle sig selv og så fylder det ikke nær så meget i kufferten som hvis man skulle have det hele med som full size!
Ydermere er der også den fordel at man rent faktisk får brugt alle de prøver som man får smidt i nakken og ellers tit og ofte ikke får brugt! Kender i mon til det eller er jeg den eneste??;0)

Her er de produkter jeg tog med mig;
Hår pleje produkter
-Wells professionals Extreme volume styling mousse (super god til at få mine krøller frem og få mit hår samlet i nogle Big size krøller med naturligt look)
- Orofluido beauty elixir for the hair (giver glans og styrer lokkerne i den helt rigtige retning så det ser sundt og velplejet ud)
-Sebastian professional hydre deep-moisturising treatment (skøn duft, blomstermild og gør håret dejlig blødt og medgørligt)
-Uniq One all in one cleansing balm (Spicy duft, tyk konsistens og giver håret ekstra næring, sådan føles det ihvertfald, da det bliver blødt og føles behageligt)
-Alterna instant Recovery shampoo og conditioner for damage-free hair
(Citrus duft og især balsamen fik mit sol/pool hår helt blødt og dejligt lige til at rede igennem med min børste!)



Ansigt/skin produkter
-Decleor Paris Harmonie calm (mild blomster duft trænger hurtigt ind og fedter ikke, Drøj creme som er let/tynd konsistens og trænger hurtigt ind i huden, mild blomster duft)
-Matas de stribede Granatæble dagcreme
-Olay total effects 7 in one, moisturiser+ serum DUO (skøn duft, cremen hører til de mere fede creme som ligger en beskyttende hinde, giver blød og velplejet hud)
-Eau Thermale Avene Cleanance, Clanance K
-La Roche-Posay Sun protection 30spf (Høj solfaktor og trænger hurtigt ind i huden)
-Estee Lauder Advanced Night repair (skøn serum som virker forfriskende og let/silke agtig, giver pleje og trænger hurtigt ind i huden)
-Yves Saint Laurent forever light creator serum (silke agtig creme med blomster duft, den var skøn at have på og perfekt under faundationen)
-Yves Saint Laurent touch eclat Foundation (lækker tynd og flydende, nem at fordele og ser helt naturlig ud og ligger en god base samt udjævner rødme og spots)
-Nivea beaute ideal finish Foundation
-Nivea Visage Aqua sensation

Ingen kommentarer:

Send en kommentar